onsdag den 25. maj 2011

Til indretnings ide forladte folk som mig.....

Jeg elsker simpelthen

Man kan bare hente SÅ meget møbel inspiration. 
Er der noget jeg stinker til, så er det nemlig indretning. JA du læste rigtigt. Kunstneren aner simpelthen ikke hvor skabet skal stå........Og som det jo er med mekanikerens kone, som kører rundt i en gammel smadderkasse. Eller elektrikerens kone som må leve i årevis men kabler hængende løst, fordi projekterne ikke bliver færdige. Ja, så er det med denne her kunstner, at hun har store hvide vægge......SUK!
Så for en totalt indretningståbe som mig, er det guld værd, at nogle har lavet en hel webside om netop det emne at "spice"  Ikea møbler op, da de jo som bekendt er til at betale for de fleste :-)



Se f.eks dette kedelige bord. Personen som har lavet det skriver i artiklen, som jeg linker til på ikonet ovenover, at hun godt kunne li de rene linier. Men som enhver kan se, er det nu en anelse kedeligt....don't you think?

Så hvad gør man? Jo, man køber simpelthen gavepapir ( den matte slags) og klipper ud som man vil, og ligger på. HUn skriver hun har brugt en lak som hedder polyurethane....aner ikke hvad det er. Men det danske alternativ er formegentlig limlak. Har i andre materialer i foretrækker til den slags projekter, så byd endelig ind :-)

DET ser da fedt ud.....og med de mange millioner forskellige fede gave papirer der findes derude, til stort set ingen penge, ja så kan man da hurtigt finde på noget fedt.

Voila.....
Man har sig et nyt fint bord :-)

Her er lige en anden sprød ide.......hvis altså man er til den slags. Smag og behag.....men ideen med hjørnerne syntes jeg er super cool :-)







Du finder hele artiklen her

Kan I have en rigtig dejlig dag derude, fyldt med kreative tanker og ideer :-)








2 kommentarer:

  1. Vil fed bord,men mine øjne faldt nu mere på "Gynækolog stolen" :) Gad vide hvad den bliver brugt til :)

    SvarSlet
  2. Der er bare så mange super ideer der ovre, ikke? :)

    SvarSlet

Kære gæst. Skriv gerne din uforbeholdne mening her :-)