søndag den 22. maj 2011

Nyt spændende kursus i kalenderen......

Kære læsere af bloggen

PopArt-skolen har nu eksisteret i halvandet år. Det er gået rigtig godt det første år, og jeg er super stolt.

Der er blevet skabt oceaner af god kunst i den lille skole og jeg har sendt mange stolte elever hjem med deres egne fantastiske kunstværker. Det sætter jeg en stor ære i.

Men....som det er med så meget andet, skal der fornyelse til. Jeg har derfor oprettet et nyt kursus tilbud, som man kan deltage i både i Frederikssund og i Skanderborg. Kurset hedder Mixed Media. Meningen med kurset er simpelthen leg, udforskning af materialer, gode råd og fede fif i lange baner. Vi skal trykke ( serigrafi) spartle, redigere, printe, sample, male, spraye og alt andet sjov vi kan finde på....
At mixe de mange forskellige teknikker, er min nye yndlingsbeskæftigelse, og jeg glæder mig til at se de mange fede elevværker i fremtiden.

Se de mange nye kurser i kalenderen her

Og hav en dejlig dag derude.

Kærligst Mille-Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære gæst. Skriv gerne din uforbeholdne mening her :-)