mandag den 30. maj 2011

Mit nye smukke banner.......

Jeg kan nu med stolthed vise mit fantastiske banner frem. Jeg er simpelthen SÅ glad for det.
Det blev hængt op lørdag morgen og det HAR allerede tjent sig selv hjem mere end en gang. Mand, det er bare de bedste "sølle" 2000 kr jeg længe har givet ud.



 Og så Åbne atelierdøre i www.fjordkunst.dk i weekenden.....

 Et lille Kodak guld vinder af min lille efternøler og hendes bedste ven :-)

Lidt fra min dag i dag........the real life ( you know) :-)

Lige før stod jeg på gaden og talte med naboen, da en stor stationcar nærmest "smed" sig selv op på fortorvet. En dame som så ret ivrig ud, rullede bagvinduet ned, før hun ramte den rigtige knap. Hun spørger ivrigt ( da hun altså endelig fik rullet det rigtige vindue ned ) om det her, er noget Mille-Maj noget. For hun kendte altså det der maleri. Hun pegede på det maleri jeg har stående på gaden. Og om Mille-Maj var flyttet hertil.....jahhh! Sagde jeg. Det er faktisk lidt Mille-Maj'sk. Er det? Spurgte hun. Ja! Det er det. Og det er mig som er Mille-Maj, sagde jeg.
ER DET RIGTIGT? Spurgte hun mens hun lyste op om en elektrisk 60 watter :-) Jeg har lige solgt dig til min boss!!!....Jeg er helt vild med det du laver og det er hun også. DU SKAL UDSTILLE PÅ RIGSHOSPITALET! 
Okay- hvis DU siger det....så skal jeg vel det ;-)
Hun var bare SÅ sød og livsbekræftende. Og vi sludrede i et væk, inden hun skulle ind til sin boss med den kæmpe stabel foldere og visitkort jeg smed i hænderne på hende.

Se det betaler sig virkelig med lidt synlighed ;-)




 Fik at vide i dag, at tællere har målt helt op til 25.000 biler pr. dag i det kryds, hvor jeg nu bor med min lille PopArt-skole. Og det kan godt betale sig, er jeg ret sikker på.

På de 3 dage der er gået har jeg udsolgt et kursus, fået omkring 10 nye subskribere på min hjemmeside, solgt et billede, fået en del forespørgsler og snakket en del kurser med både enkeltpersoner og hele familier......johhhh! Det er nu en ny følelse at være til "offentligt skue"........men det er på den fede måde ;-)

Hav en fantastiks aften derude.
Nu vil jeg lære et par nye elever noget PopArt, ja jeg vil :-)


3 kommentarer:

  1. Hvor er det SÅ fedt at høre Mille....SÅ glad for at høre at banneret giver dig så meget. Fuldt fortjent :-). Glæder mig til at se det IRL...

    SvarSlet
  2. Hej Mille....
    Det ser vildt godt ud. Fedt for dig, at det går så godt.
    Kigger forbi en dag.
    Hvornår har du åbent?

    SvarSlet
  3. Jeg var en af dem der var henne og tage i døren efter du satte det banner op :) Jeg håber det en dag passer med at jeg er i Frederikssund og du er "hjemme". Vidste ikke du havde denne blog... men nu kan jeg da så følge lidt med i de spændende ting du laver :)

    SvarSlet

Kære gæst. Skriv gerne din uforbeholdne mening her :-)