tirsdag den 24. maj 2011

Banneret bestilt og betalt. Venter og venter......

I forgår fik jeg ideen at jeg ville have et banner på min gavl.

Syntes ikke rigtig folk kunne se mig. Jeg bor i et enormt knudepunkt i Frederikssund, så det ville være fuldstændig tåbeligt, ikke at gøre opmærksom på sin "spæde" eksistens.
Banneret skulle være 9 meter langt og 70 cm i højden. Det kunne mit redigeringgprogram så ikke lige klare og jeg jeg måtte ty til hjælp
John Reuss som også står for begge mine hjemmesider ( ja, han er min helt, og det kan jeg KUN fremhæve for lidt) trådte til og viste endnu engang sit uundværlige værd.

Her er det flotte resultat.

Jeg blev ringet op i går af firmaet som skal trykke det. De var vildt imponerede og glædede sig til at lave det. Jeg måtte love ham at tage nogle billeder, hvilket jeg da havde tænkt mig anyway ;-) skal jo vi Jer det :-)

Hvornår er det fredag??? Kom nu...........

I øvrigt syntes jeg lige at jeg vil vise Jer de to hjemmesider som min super helt også har lavet for mig.


1 kommentar:

  1. OOOOOi Mille sikke en fantastisk idé !!. Sidder nu og venter på du får det, får det sat op og billeder af det :-)

    SvarSlet

Kære gæst. Skriv gerne din uforbeholdne mening her :-)