lørdag den 2. april 2011

Fantastisk loppefund....

I dag var vi på genbrugen med en masse skrammel fra forretningen. Det endte, som altid ud i at jeg sagde til manden, at nu skulle han ikke slæbe mere l*** med hjem. Og så skete det.......
Denne her fantastiske stol skete....

OMG........it's a keeper. The chair of my dreams....no more, no less! I got to have........og med hjem kom den. Ingen diskussion der :-)

Det bugnede simpelthen i genbrugsteltet med lækre ting og sager. Min indre container akæolog kom i den grad i spil. Har lavet lidt stemningsbilleder her med diverse lækkerier.....


Udover, den intet mindre end fantastiske stol, fandt jeg også bakker, kaffe kopper, kniplerier og små smukke skåle. Alt sammen ting som jeg glæder mig til at pryde mit lille hjem med :-)


Jeg blev SÅ begejstret over mit nye fund, at jeg straks måtte ommøblere det hele. Gangen fik så også en overhaling.....


Bemærk den lækre retro skål. DEN er bare for kinky.....også en "keeper"!  Den befandt sig faktisk i en kasse fra et dødsbo. De kasser viste sig at indeholde guld. Og tænk sig! De har stået i 8-9 md og bare samlet edderkopper og støv i mit atelier.......what a shame.


Jeg dribler jo stadig rundt med en ide om at starte en butik. En butik som huser hobby artikler, retro, unika brugskunst, moderne kunst md meget mere lækkert. Så da jeg faldt over disse to skuffer tænkte jeg straks i fremtidens forretnings inventar......kunne ikke lade være ;-)


Syntes at de er vildt smukke. De minder mig bare så meget om Jægerspris slot og jeg fornemmer at de er meget gamle.






UPS!!!
Blev klokken nu virkelig så mange? Og så sidder man her foran hakkebrættet en højhellig forårslun lørdag aften. Det sku ikke i orden. Så nu smutter jeg i nattøjet, de dejlige sutsko og så smutter jeg ind i min "nye" stol, for at se om stueantenne er med mig eller mod mig i dag ;-)
Hav en fantastisk lørdag aften derude <3





6 kommentarer:

  1. Du er fantastisk.. Skat :-)

    SvarSlet
  2. Halløjsa Mille du har skoda været ivrig med indlæg de sidste par dage....Danm jeg glæder mig til på onsdag :-)

    Nice loppefund :-)..... Er selv igang med spraymalingen på en gammel kommode der skal være knaldrød !

    SvarSlet
  3. Yepper Bettina. Har jo en rigtig god inspirationskilde ;-)


    Glæder mig mindst lige så meget til onsdag......

    Vil du spraymale et møbel :-O ??? Ka man det???

    SvarSlet
  4. Hehe tarrk :-)

    Jep den blev SÅ flot :-)..... Spassede helt ud med spraymaling i weekenden og brugte 18 flasker (!!) på forskellige møbler, primært et sæt kurvemøbler som blev sorte :-).

    SvarSlet
  5. Hej Mille
    Har du selv lavet billedet af pigen på væggen??

    SvarSlet
  6. Hej Sussanne. Det har jeg ja :-) i mit ansigts fodsved og med tungen lige i munden......du fornemmer nok en anelse modstand :-) det tog en krig at beskære og dække alle de områder, og jeg var ved at opgive mange gange under vejs. Så opdagede jeg fluit maling fra schmencke :-)

    SvarSlet

Kære gæst. Skriv gerne din uforbeholdne mening her :-)