lørdag den 2. april 2011

Hvad er PopArt-skolen?

PopArt-skolen er MIT univers- MIN skole. Det er her jeg giver mine "guldkorn" fra mig til søde og dejlige kursister, som ønsker at lære teknikkerne.

I PopArt-skolen behøver man ikke kunne noget som helst. Faktisk har jeg ofte folk på mine kurser som aldrig har holdt en pensel i hånden.



I PopArt-skolen bruger vi projektor, kamera, computer, spraymaling, stencils m.m.m. Alt dette giver dig, som muligheden for at skabe vellignende portrætter m.m. Du skal blot have viljen og lysten til at komme i gang. Du kan med andre ord også få fed hjemmelavet kunst på dine vægge, uden det skal koste en formue.

Du kan f.eks deltage i en tøsedag til kun 950 kr. Eller en hel weekend, hvor du kan nå at lave flere malerier for kun 1950 kr. Se mere om kurser her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære gæst. Skriv gerne din uforbeholdne mening her :-)