fredag den 15. april 2011

Herlig dag med en flok 10. klasses elever.

As good as it gets.......

Kan simpelthen ikke få armene ned af bar begejstring, når nogen ringer, for at bestille mig og dermed min lille PopArt-skole, ud for at lave projekter.


 I onsdags var jeg så heldig at få en hel skole dag med en flok unge varylere, som bare syntes at det var det fedeste de nogen sinde havde lavet. Det var jo fantastisk. De var bare SÅ søde og det var virkelig sjovt, at se de forskellige typer. Ledertypen, den afventende, den undersøgende, den som hænger med men ikke tager beslutninger. De talentfulde og de mindre talentfulde :-)
Skønne unger, skønne lærere og ikke mindst et fedt sted. 10. klasses entret i Søborg.


Der skal bygges baggrund op.....



Der farves hvidt der hvor stencil'n skal sidde, så baggrunden ikke er alt for forstyrrende.


De unge havde på forhånd lavet stencils af deres hovedmotiv. Temaet var personer som har vejnavne opkaldt efter sig i Søborg. Jeg plejer ikke at arbejde med udskårne stencils. Det var derfor lidt af en udfordring at få sammenhæng i tingene :-)

Jeg må tilstå at jeg var overrasket over så ivrige de var. De lider jo ofte lidt af ungdomssløvsind i den alder ( mine piger gør i hvertfald :-) ) så jeg var positivt overrasket over lysten til at deltage :-) Tommel op!

I dag er der tøsedagsarrangement i den lille PopArt skole. En hel dag kun med kvinder som stikker af hjemmefra og maler og hygger en hel dag.....fotoreportage kommer i morgen :-)

OBS! Der er enkelte ledige pladser tøsedagen 30. April. Du kan se mere i kursuskalenderen som du finder her. Derudover er der ledige pladser på weekend kurset den 25-26. Juni.

Kan I ha en fantastisk solskindsdag derude......

1 kommentar:

  1. Glæder mig at du har haft en fed dag Mille. Ikke i tvivl om at du er en super god læremester :-)

    God weekend....

    SvarSlet

Kære gæst. Skriv gerne din uforbeholdne mening her :-)